Wednesday 8 August 2007

Sand i håret.

Jag sitter med sand på benen som gör att jag känns vass och jag luktar konstigt. Typ fiskfjäll. Bara för att jag har badat i en svensk sjö såklart. För det var kallt. Kallt som fan. Fast jag badade med solglasögonen, så jag var cool ändå.

Med Syster OCH mormor Elak på tryggt avstånd känns livet ganska behagligt. Jag vickar på tårna och är inte speciellt brydd om någonting. Men i mammas kök existerar inte den världen. I mammas kök är jag liksom safe, typ som "burken". Man kan bli tagen överallt annars än vid just burken. Jag kan inte bli tagen här. Jag är safe.

Så, jag lämnar Er här. Jag vet inte hur länge, men jag tror jag kommer fokusera mer på semestern än bloggen, men tänk så mycket roligt ni har att se fram emot sen istället!

Puss på er.

1 comment:

Anonymous said...

Men gaaah.. INGEN uppdaterar ju sin blogg tillräckligt längre! Men jag böjer mig.. ha så kul på semestern! =)