Sunday 5 August 2007

Avsked...

Jo, jag hatar skiten.

Igar kopte jag och Pappanik lite godsaker for att liksom festa till det lite. Alla var installda pa en trevlig sista afton. Det slutade med att jag och Pappanik delade pa en pase Ahlgrens bilar och en varsin kaffe medan Lilleman lag i en sjukhussang bredvid oss och kampade efter luft. Men de andra hade nog trevligt.

Vi har haft det sa himla bra. Jag tanker inte ens forsoka beskriva, jag ska bara behalla den har semestern inom mig sjalv och njuta av den.

Nu ar det bara jag. (och hela min apstora familj... just ja!)

4 comments:

Anonymous said...

Kämpade efter luft? Vad har hänt honom?

Anonymous said...

:S Vad hände? Är han okej??

Jenny said...

Han har astma. Lillskrutten.
Han behövde fa steroider och lite starkare inhalatorer, för han kunde inte ens formulera två ord utan att behöva dra efter andan. :/

Anonymous said...

Satans skitastma. Hoppas verkligen det växer bort på honom.
MellanMyra var ofta jättedålig som yngre, men är nu helt fri från mediciner. Piper bara ibland i luftrören, då hon är riktigt förkyld.
Så, ge inte upp hoppet!

Förresten så är det TOMT på den här ön utan dig. Bara så du vet! Djävla semesterfirare... Hmpf