Saturday 18 August 2007

En Pontus.




Det har ar Pontus. Han ar ocksa min lillebror. Han jobbar pa flyttfirma och spelar cool. Jo, det ar sant, nar laten "Mr cool" kom, sa skrev de om Pontus. Han alskar tacos och har mer an tva par jeans. Han ar nitton ar och pa vag att gora lumpen.

Pontus ar ocksa en individ jag byt mangen bajsblojor pa. Jag kommer ocksa ihag en gang nar han var magsjuk (tillaggas ska att jag var dodligt radd for kraks pa den tiden!) och han hann inte till toaletten, utan kraktes pa toalettgolvet. Jag stangde helt sonika toalettdorren tills mamma kom hem och hon fick stada uppd et, och under tiden fick ingen ga pa toaletten!

Han koper alltid presenter fran Indiska, oavsett om det ar fodelsedag eller jul. En jul fick jag en trasig ljusstake. Annars var det diverse orhangen och ljuslyktor. Han har ett hjarta av guld, och ar den tysta i familjen. Forutom nar han dricker, da sprutar orden ur honom.

Han ar singel och har ocksa lunarstorm, sa whoever som ar snygg och DJAVLIGT snall ar valkommen att hora av sig till mig for utvardering. Men glom det om ni ar bimbos, oambitiosa eller kontrollerande. Only the best is good enough!

Jag har forovrigt ocksa haft en stor betydelse for hans har. Fraga mig inte varfor, det bara kommer naturligt.

(och my brothers, I love yoy to bits, och nar ni kommer hit sa bjuder jag pa billig vodka! ;))

1 comment:

Anonymous said...

Hahaha. Så länge du håller dig till att presentera familjen är jag lugn.
Jag hoppas dock att du stannar där och inte tar dig vidare bland ditt umgänge. Då kommer jag dunsta.

:D