Tuesday 14 August 2007

Oh, Lasse, du tänder så många eldar.

Solen strålar från en klarblå himmel, kaffet är nybryggt och smeker min gom, badväskan är packad och Lasse Stefans spelas på radion.

Kan livet bli mycket bättre?

(Jo, jag kunde ju vinna sjuttontusen miljoner också, och köpa mitt vindsloft i London och min herrgård på landet där jag kunde sitta med ett glas sherry (fan, vad äckligt, men det ingår i min dröm, så jag måste!) och vuxen musik på radion innan min stora bal äger rum om nägra timmar, så jag kan fortfarande se fram emot att gå in i mitt luftiga badrum och använda mitt glamourösa smink och välja bland alla mina hundrasjutton parfymer. Fast ikväll använder jag nog Pôeme, ljuvliga doft!)

Men som sagt, jag ska åka och bada. Det är definitivt inte fy skam det heller.

No comments: