Tuesday 28 August 2007

Godtar ni en flaska vodka? Nej?

Vilka natter.
Inte i den positiva bemarkelse det brukas sagas sa, utan mina drommar!

Igar natt dromde jag att mina tva ovre framtander akte upp och ner som tva hissar i otakt. Jag skrattade sa jag grat at det - i drommen - och vaknade med en hysterisk skrack om att det var sant. Inatt dromde jag att Pappanik hade anstallt tva ryska byggarbetare att gora nagonting i tradgarden, men sedan vagrade betala dem eller slappa in dem i huset, for att de inte skotte sina jobb, da slog de sonder glasdorren in till koket och sa;
"Silly man, locks are for honest people!"

Det hanger med all sakerhet ihop med min skrack for att sova ensam i hus, det finns liksom alldeles for manga vagar in for att jag ska kanna mig trygg. I lagenhet hoppas jag alltid att de ska ga till nagon annan lagenhet och morda folk, sa jag slipper, men i ett hus finns det ju bara jag liksom. Kan ocksa hanga ihop med att idag kommer de (en vecka foresenade) och graver upp grasmattan och lagger konstgraset. Om de ar ryska kommer jag att fly faltet.

5 comments:

Anonymous said...

Надо же, какие расистские сны у некоторых бывают...

Jenny said...

Men, vad FAN!
Ar det ett hot fran ryska maffian?
En karleksforklaring fran de ryska byggarnetarna?

Whaaat liksom!?

Jenny said...

Okej, nu har jag luskat ut att det inte var snallt i alla fall.

Tror jag.

Ah, vad fan. Sluta kommentera pa ryska!

Blir graharig.

Anonymous said...

asg*

Det måste stå något om panik och helikopter.
Och sex.

AHA! Man ska inte ha sex när man kör helikopter, för då blir det lätt panik!

Visst. Visst! visst!!??

Jenny said...

Men MYRA! Det FATTAR du val att man GOR helikoptern nar man har sex?!


Rolf.