Wednesday 29 August 2007

Efterlysning!

Jo, eftersom jag lider av en nagot paranoid laggning, sa vill jag harmed efterlysa nagonting.

Jag bloggar ju om elandet, kallar dem diverse elaka oknamn, berattar intima detaljer ur deras liv (forhoppningsvis) helt utan deras vetskap. Men alltsa, da maste ju Pappanik gora samma sak?

Sa skulle ni vilja vara sota och ena er och googla fram en blogg som Pappanik skriver? Mitt liv med nanny, Nanny oforskamd, Min stygga, svenska nanny eller nagot liknande skulle jag vilja gissa pa. Hon som kallar sig Nanny kan ocksa vara ett alternativ.

Sa nar ni hittar den kan ni val lanka i kommentarfaltet?
Den som ar forst far fira jul med mig!


Alrajt?!

2 comments:

Anonymous said...

Går det bar med en påhittad blogg?? I så fall e jag först och får fira jul med dej!! Kram

Anonymous said...

Jag har läst hans blogg i månader. Tillhör definitivt favoriterna.
Så jag känner dig numera bättre än du gör själv.

Eller hur!

Hohoho