Saturday 25 August 2007

fyragangertvaarinteelvamennastan

Nu har jag nio lasare. Eller tio egentligen, for jag har fatt ett anonymt svar. Och kanske elva, for nagon tog bort sin kommentar. Det gor mig lite glad. Inte att den blev borttagen, men att mina fyra lasare mer an fordubblades - men jag tror fortfarande att ni kan battre!

Idag ska jag nog ocksa vistas i glomskans land.
Det tar liksom udden av allting, inklusive min sjuttonde gradens brannskada pa innerheten av min kropp. Jag har alldeles for svart att ta det seriost. Det ar som att jag vet hur ont det kommer att gora senare, sa jag drar in all luft jag kan och skrattar sa jag nastan kiknar. At egentligen ingenting. Som om jag vet att jag inte kommer kunna skratta mer efterat. Kanske lite som de som levde i slutet pa stenaldern, och visste att deras dagar var raknade - de frossade formodligen i sten. Jag frossar i gladje, for jag vet att mina dagar i den eran ar raknade.

Men jag ar inte ett dugg djavla bitter for det.

Skal!

No comments: