Monday 26 May 2008

Myras fel. Sadetsa.

Så fort du läser är du själv utmanad; Alla frågor skall besvaras.

DIG:

1. Hur lång är du? Det varierar. Jag tror snittet ligger pa 161,5.

2. Vad vill du bli när du bli stor? Jag ska aldrig bli stor.

3. Vad pluggar du? Just nu monstruost svar anatomi.

4. Har du långt hår? Det vaxer hela tiden, snart kan jag rymma med det.

5. Vilken hårfärg har du ? Ursprunget ar blond, men jag ar brunrod mest hela tiden nu.

6. Sminkar du dig? Nar jag orkar. Vissa dagar ser jag ut som en bilolycka. Barn gor det med en, aven om de inte ar ens egna.

7. Har du haft sex senaste månaden? Jag ar nunna.

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vita pojk-boxers med grona och blaa prickar och svart BH. Nunnor far ha det sa.

9. Har du kysst någon idag? Ingenting utan batterier.

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop? Tack och lov inte.

2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Det beror pa vem av dem som laser det har inlagget - vem det an ar, sa ar DU bast!

3. Hur många syskon har du? Fyra.

4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Hejda.

5. Hur många ställen har du bott på? Tillrackligt manga for att inte kunna svara pa det utan att rakna.

6. Vem i din familj stör du dig mest på? Jag alskar dem allihopa djupt och innerligt.

7. Vilken familjemedlem är snällast? Som jag sa - allahopa ar bast.

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Det var sist jag var hemma, da tog jag med dem pa aventyr pa den lokala pizzerian och lokalbussen. VAD vi skrattade!

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? Igar. Om man definierar kompis som annan vuxen manniska som man befinner sig i samma rum som planerat.

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Myran. Eller nej, inte egentligen, men vi sager sa for allas basta.

3. Har du kysst nån kompis? En och annan. Bade mina och andras. Jag tror pa karlek. Inte for mycket dock - nunna!

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Ja, det har jag allt.

5. Vem har du varit kompis med längst? Malin. Hon ar den enda som har statt ut alla dessa ar.

6. Vem känner dig bäst? Jag tror att alla manniskor kanner mig pa olika satt, sedan ar det val en tolkningsfraga vilket som ar bast. Men aterigen sa tror jag att Malin kommer narmast till bast.

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? In a heartbeat. Och jag skulle forvanta mig samma sak tillbaka.

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? De manniskorna kallar jag inte kompisar.

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? Skulle aldrig falla mig in. Jag ar en firm believer of the silent treatment.

2. Klä dig annorlunda? An vem liksom? Alla ser ju olika ut, forutom hjarndoda manniskor. Och dem klar jag mig sallan som i alla fall.

3. Vara dig själv? Vem skulle jag annars vara?

4. Visa dig i bikini/badbyxor? Jada.

5. Fisa inför din pojk/flickvän? Jag tycker att fisa infor andra ar bland det ackligaste man kan gora - oavsett hur bra man kanner dem!

6. Pierca dig? Det ar ju bara hal!

7. Ha sex på offentlig plats? Har du sett en nunna ha sex nan gang?!

8. Vara omogen? Det ar ju en definitionsfraga.

9. Äta småkryp? Aven om jag vagade, sa varfor? Jag fattar inte det dar.

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast? Idag.

2. När var du på semester senast? Jag aker pa semester varje gang jag blundar.

3. Vilken färg är det på din tandborste? Bla och vit.

4. Är ditt hår tråkigt? Nej, vi skrattar hela tiden.

5. Vem såg dig naken senast? Hunden.

6. Hur ofta duschar du? Det regnar 157 dagar om aret har.

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? Jag har inte planerat sa langt fram annu.

2 comments:

Hans-Barbro är vi! said...

Isses (!) vilket långt inlägg jag blev tvungen att skapa i min blogg, men jag läste uppmaningen och lydde order!
http://arstinn.blogspot.com/2008/05/jag-hittade-en-utmaning.html

Anonymous said...

Har för mig att jag lämnade svar i Myras blogg som jag gjorde hos dig när du hade gjort din lista. *fnissar*

Jo det var den listan. Hahahahahaha!!

"Är ditt hår tråkigt? Nej, vi skrattar hela tiden." *flabbar på mig!!*

Och nu när jag läser resten kan jag inte sluta skratta - du är ju bara för rolig och underbar, Jenny! Hahahahahahaha!!

Förmodligen lika "frisk" i pallet som jag är ;))

*fniss fniss*

STOOOOOOR KRAAAAAAAM
Liselott (oinloggad)