Friday 30 May 2008

Anledningen till att jag sallan tittar pa tv.

I tv-soffan.

- Jenny, du har en valdigt rak nasa.
- Det ar riktigt.
- Tycker du om din nasa?
- Ja, den ar okej.
- Ar den din favorit i ansiktet?
- Njae.
- Skulle du vilja andra den?
- Nej, det skulle jag inte.
- Men varfor ar den inte din favorit da?
- For den inte ar det.
- Vilken ar din favorit?
- Mina ogon.
- Inte nasan?
- Inte nasan.
- Varfor?
- For den inte ar det. Varfor ar du besatt av min nasa?
- Den ar rak bara.
- Ja.

Den populara nasan.

Tjugo minuter senare;

- Jenny, du har valdigt stora brost.
- Sa observant av dig.
- Tycker du om dina brost?
- Ja, de ar okej.
- Skulle du vilja andra dem?
- Nej, det vill jag inte.
- Vet du vad du skulle passa bra som?
- Nej?
- Brost-dansare.
- Brost-dansare?
- Ja. Vifta pa brosten hela dagarna.
- Aha.
- Alltsa, det ar en komplimang.
- Det ar det sakert, syster elak.
- PAPPA!
- Men vaga inte prata om mina brost med din pappa, djavla unge!
- Pappa, visst skulle Jenny passa bra som brost-dansare, hon skulle bli asrik.
- Ja! Jenny, du far sparken - ut och hitta brostjobb.

(Med brost-dansare menade hon forovrigt det har, den satans ungen!)

1 comment:

Lisa said...

*flabbar skitmycket!!*

Din snygga näsa kan du vara stolt över, själv har jag en riktig kroknäsa. Alltså det är ett "bump" på den. Verkligen ingen snygg näsa alls, min alltså.

Och boobsen...say no more.

Jag skulle nog inte passa med i den där gruppen som jag just nu kollar på. hahahahahaha!!

*sitter här och asflabbar!!*

Kram Liselott