Sunday 4 May 2008

Grattis, the sad way.

3 comments:

Anonymous said...

Fan, Jenny.
Jag önskar inget hellre än att jag kunde varit hos dig i helgen, så som vi sa från början.
Nu sitter jag ensam här, och du ensam där. Inte riktigt som jag hade tänkt mig.

Men Micke är inte den enda som vet hur man sprider glädje omkring sig. Hans lillasyster går fan inte av för hackor ska du veta!

Ta hand om dig, så pratar vi sen. Igen. :)

Anonymous said...

Hej gumman!

Hoppas allt är bra med dig och att du kunde hitta nån glädje på Mickes födelsedag. Tänkte på dig iaf!

NU är det knappt en månad kvar tills jag kommer! Ska bli så roligt!

Puss

Anonymous said...

Men gumman min, grattis i efterskott...men jag blir ju så ledsen...

Jag önskar att jag kunde sätta mig på planet och komma till dig, gumman.

Micke kommer ALLTID att finnas hos dig, jag vet att det låter som en klen tröst, men han kommer alltid att finnas hos dig även om du inte ser honom. Men inom dig hör du honom. Om du lyssnar till dig själv.

Och han ser dig och han vill inte att sin älskade syster ska vara så ledsen på sin födelsedag. Han vill att du ska le och vara glad även om det är jobbigt.

Och han är hos dig...

Och jag är ju ett riktigt harry potter-freak, men det finns en fras som jag fastnade särskilt för.

Låt mig få dela den med dig.

Ur "Harry Potter och Fången från Azkaban" av J.K.
Rowling


...och Dumbledore sa till Harry Potter... "Tror du
verkligen att de döda som vi har älskat nånsin lämnar
oss? Tror du inte att vi minns dem som allra tydligast
i våra svåraste stunder?"

Skickar dom varmaste, goaste bamsekramarna som jag kan finna till dig.

Tänker massor på dig.

Puss å kram

Liselott