Monday 26 May 2008

Jag skulle skriva en bra rubrik, men jag somnade.

Ja, vad fan har jag gjort som har varit sa djavla bissi liksom?!

Jag VET inte. Jag gick och la mig i onsdags, och nu ar det mandag. Hur markligt ar inte det?!

Mina cigaretter har gatt at, sa jag har i alla fall varit vaken och rokt. Nagon som har sett eller hort mig och kan fylla in detaljerna? Vanligen gor sa i kommentarsfaltet, och snalla medan ni anda haller pa - beratta garna vart jag ska vara imorgon och resten av mitt liv, for just nu vet jag fan inte.

Far man vara sahar trott?

2 comments:

Anonymous said...

Du har varit på hundpromenad.
Och så har du... eh.... så har du varit på barnkalas.
Och... eh... och så har du åkt tåg. *nicka*

Om imorgon och resten av livet, lägger jag mig inte i just nu, men IDAG får du gärna rösta på min blogg! Pleeeaaaaase. :D

Jenny said...

Trodde du pa fullaste allvar att jag inte redan hade gjort det?!

Knasboll.