Wednesday 28 May 2008

Love is in my arms.


Titta pa min lilla bebis!

3 comments:

Hans-Barbro är vi! said...

Om inte mina gamla skumma ögon alldeles bedrar mig så är det en cavalier King Charles spaniel vi beskådar...?
Kolla på min blogg då'ra....när jag hade förmånen att va' med på valpning av samma ras!
http://arstinn.blogspot.com/2008/04/fem-fick-vi-om-det-r-klart-nu.html

Sorry att jag är så efterhängsen här på bloggen, men jag intresserar mig för ditt väl & ve!

Ha det bäst Jenny, och rensa alla orosmomenten nu...

Anonymous said...

Kärlek?
Hon är bara bländad av dina bröst!

Jag.. eh... pyser nu.

:D

Anonymous said...

Det där ser ju asmysigt ut. Goseligos...fast hade det varit jag hade jag haft goseligosedjuret i famnen med ett astmatiskt anfall, rinnande näsa och knallröda allergiska ögon. *asg!!*

Har lämnat en kommentar till dig hos Myra i hennes blogginlägg...ööööh...något om "del 2", konversation mellan er. Hahahahahaha!!

Stor kram på dig!
*aaaatjooo!*
L