Monday 3 September 2007

Maktkamp med bajs som basta forsvar!

Josses, jag hinner ju knappt skriva bara for att jag har sa roligt hela tiden.

Pa det personliga planet ar jag strangt upptagen med att sparka mig sjalv for att jag ar sa oerhort kall och elak och arrogant och tjurig hela tiden. Saker gar inte som jag vill, och jag ar rorande overens om att det ar mitt fel. Darfor forsoker jag gora en kombination av att andra pa mig sjalv, och andra pa resten av varlden. Gora den Jenny-saker liksom, vilket ar ganska svart, de saljer inte Jenny-sparrar pa hobbex direkt. Skitaffar.

Pa det karriariska planet dreglar jag over mina moduler, samtidigt som jag bollar med Lilleman. Han borjar sa smatt slappa taget om mina ben nu och inse att jag inte kommer forsvinna igen. Men han ar valdigt aggressiv och kraver egenratt pa mig. Nar jag inte gor som han vill slar han sina trumpinnar pa TV:n eller forsoker bajsa pa golvet for att visa att det minsann ar han som bestammer.

Undra om jag kan gora samma med Pappanik?
Bajsa pa golvet bara for att visa liksom... har ar det jag som bestammer!

Jag ska nog prova, vi har ju vanish for carpets liksom.


Eller sa kanske jag nojer mig med att tvattstrejka eller nat, det har nog battre effekt.

Nej, nu pockar elandet pa. Lilleman ska hamtas fran dagis och jag ska spoa upp mig sjalv pa vagen dit - busy, busy, busy!

No comments: