Wednesday 26 September 2007

Krash bom bang.

Oh, jag sag ocksa en onodigt intressant felskrivning(?) haromdagen; Bullskit.

Jag skrattar lite at det ocksa. Det AR faktiskt roligt med en bulle som skiter.

I lordags korde jag en djavla massa bil. Jag lyckades kora pa fel sida, spracka nummerplaten bade fram och bak och slita bort en del av falgen mot trottoarkanten. Pappanik var overlycklig. Men jag korde i sondags ocksa och da var han tacksam att jag borjade anvanda bromsen for att stanna istallet for sjalv bilen.

Markligt nog hade han skrivit in mig pa forsakringen veckan innan. Som om han visste vad som skulle handa. Eller sa insag han mest att det var oundvikligt att nagonting hande med tanke pa min statistik med trasiga tallrikar och muggar och ramlingar nerfor trappen och sadana varldsliga saker.

Fast igar sa han att istallet for att skaffa mig en bil, sa skulle han skaffa mig en kundvagn.

Han ar ratt bra kaxig ibland den dar liksom.

No comments: