Tuesday 11 September 2007

Klagomuren nasta.

Idag ar en dag da jag bara vagrar jobba rumpan av mig.

Jag tjurar for en miljon olika anledningar, bland annat att nikotintuggummiskiten far mig att krakas. Vart ar rattvisan i varlden? Hatar varlden mig? VILL ni att jag ska misslyckas?

Va, va, VA?!

Dessutom maste jag prata med Pappanik om en hel hog viktiga saker, men det finns varken tid eller plats, och darfor gar jag omkring som en tickande bomb och vbara vantar pa att fa explodera pa nagonting - vad som helst! (Sa Pappanik, om du laser det har, kan du vara snall att satta dig ner imorgon nar du kommer hem fran jobbet och saga "We need to talk!"?)

Jag skickade ju for fan ivag ett sant dar buddistiskt kedjebrev till hundrasjuttioelva personer, och da LOVADE de att jag skulle se en markbar skillnad pa min tillvaro, och jag tror fan inte att de menade det i negativ bemarkelse. Tur for dem att jag inte behover anvanda frimarken, for DA!

Fast jag ar sur for en massa andra saker som inte alls har med familjen svar att gora, inte pa en direkt niva i alla fall, sa jag kan inte klandra dem liksom. Jag borjar bli oandligt rastlos - jag vill bara gora nagonting helt ovantat, se nya saker, traffa nya manniskor. Ah, jag skiter i det och ater lite choklad istallet. (och mojligtvis stryker alla de dar djavla skjortorna som har samlats pa hog och nu ligger och hanar mig.)

(btw, Chai Latte is THE shit, den ar sa omanskligt god att du aldrig kommer titta at annan latte igen!)

No comments: