Tuesday 4 September 2007

Jo, jag ar glad. Pa riktigt. Det ar sakert. For fan.

Manniskor som inte forstar sig pa ironi eller sarkasm skrammer mig. De lever i nagon liten bubbla dar de tror att jag faktiskt tycker de ar okej. Det gor jag inte, okej?

Jag vill bara skratta dem rakt i ansiktet, peka pa dem och fa andra att uppmarksamma hur idiotiska de ar. Snarta till dem med ord sa att de inte kan sova utan snuttefilt de narmsta aren. Spela med till sista sekund och sedan forlojliga dem infor sa manga jag kan. Bunta ihop dem och skicka dem till en ironi-fri zon, sa jag aldrig mer blir missforstadd och tagen for nagot som jag inte ar. Sedan bomba zonen med fladdermusbajs och leja en stor dinosaurie som stampar sonder dem allihopa.

De gor mig galen. Pa riktigt!

(visst ar vi alla glada att jag har slutat roka?!)

4 comments:

Anonymous said...

Kämpa på!!! Du är jätteduktig!
(från en som aldrig rökt och vet inte alls vad det innebär att sluta...)

Kram, Annalee

Anonymous said...

Visst e jag jätte glad att du håller på att sluta! Tänk på va kul tredje året kommer att bli..*skattar*

Anonymous said...

Härligt Jenny! Kämpa på (jo, jag har börjat läsa din blogg - tacka Mattias för det), letar ju fortfarande efter min egen som jag skapade för några månader sedan... hålla reda på tre barn, heltidsjobb, hus och sambo inga problem men adressen till en bloggsajt ehhh *suck*. Hur som tycker du är jätteduktig och jag har ju då heller aldrig rökt så jag vet ju inte hur det känns... Vill du höra av dig så nås jag enklast på karin@sisu.nu! Du klarar det här med!

Jenny said...

Vad rar ni ar!
Tack sa mycket for pahejningen! Jag vet ju att jag kan, jag kommer bara vara fullkomligt outhardlig under tiden (till skillnad fran annars!)

Tack, och kram!