Friday 7 September 2007

Hjartefragor.

Har bara nagra saker pa hjartat;

  • Kvinna stavas inte med Q. Det ser inte haftigt ut! Det far min mage att vanda sig ut och in for att nagon sitter och skriver det och tycker att det ar haftigt. Det mest skrammande skulle vara om de kallade sig sjalv originella. Det ger bara intrycket av en medelalders fjortis som vill hanga med. Ar ni medelalders, sa ar ni. Okej?

  • Folk som lamnar sin hunds ackliga avforing pa gator och grasmattor. Det luktar djavligt illa och sitter i forevigt och om jag skulle fa tag pa er sa skulle jag gnida in hela er med min hunds ackliga avforing sa ni fick lukta skit i fyrtio ar. Okej?

  • Manniskor som inte kan ge ett enkelt djavla rakt svar. Vuxna manniskor ska forestalla just vuxna, vi gar inte pa dagis. Det ar sa djavla trottsamt att ga och leka gissningslekar for att ni inte har ryggrad nog att saga vad ni tycker. For jag skiter i det - tro inte att ni ar sa speciella att era asikter har makt nog att rubba min existens. Okej?

  • De som inte har vett att uppskatta det de har, speciellt inte om nagon annan jobbar hart for att ni ska ha det. Otacksamhet ar sa djavla oattraktivt att det far seriemordare att se bra ut. Ta ut ansiktet ur er egen bak och titta er omkring - ni kanske till och med kan lara er nagonting. Okej?

  • Hogtravande prettoidioter som tror att de ar coola for att de gar pa vissa stallen eller kor vissa bilar eller har vissa klader. Coolhet kommer inifran, om du ar cool sa kan du fan lika garna vara det pa den lokala pizzerian som Los Locos. Okej?

OKEJ?

1 comment:

Anonymous said...

Okej!


( Hur går det med uppdraget? )