Tuesday 8 April 2008

Packa pappas kappsäck, eller Jennys kanske...

En timme innan jag skulle åka var jag klar med att packa min vaska. Då började jag rengöra mina skor efter helgens äventyr med Pappanik som innefattade leriga fält, tornbuskar och, som ni såg, en djävla mängd rivsår.

När det är en halvtimme kvar tills jag ska åka ringer det på dörren. Utanför står en budkille med en gigantisk påse kläder som jag har beställt, men som inte skulle komma förrns på onsdag. Panik. Upp och riva ur hela väskan, trycka ner allting jag hade köpt och dessutom forsöka prova det mesta innan. Men jag hann, och lyckades dessutom byta outfit.

När jag kommer fram till busstationen märker jag att jag har en stor gul lapp som hänger ner på rumpan. Jag är så djävla bra.

4 comments:

Lisa said...

*stort jäkla asflabb!!!*

Har man bråttom så har man!

Got to go you got to go! ;))

Kram

Lisa said...
This comment has been removed by the author.
Lisa said...

Sorry, det var bara jag som råkade lägga in första kommentaren två gånger så jag tog bort den ena.

Kram kram

Miss K said...

*ASG*..ja men du hade iallafall torra kläder när du packade :)*vilket en viss myra aldrig hinner med* ;)

kram