Thursday 24 April 2008

Och hipp och hurra.

Idag tycker jag att vi alla ska enas i ett stort och rungande HURRA for min aldsta och narmaste van, Malin.

Du ar underbar och allt en van kan onska. Vi har gatt igenom sa mycket tillsammans, och kommit ut starkare varje gang. Jag har nog aldrig mott en manniska som ar sa olik mig som du ar, och jag tror att det ar anledningen till att jag alskar dig sa mycket. Du vet alltid vad man ska saga och ar inte radd att saga till mig att jag ar dum i huvudet (for helt arligt, det ar jag ganska ofta!) och haller mig nere pa jorden.

Du kanner mig utan och innan och vet hur jag tanker innan jag ens vet det sjalv, och ar sa full av kloka rad och visdom.

Du ar en aldrig sinande kalla av gladje och karlek och jag ar sa glad att ha dig som van.

Hoppas du far en alldeles fantastisk dag, och blir behandlad som du fortjanar!

STOR kram och grattis, snart ar vi 30! \o/

4 comments:

Anonymous said...

Tack gumman!!
Du vet hur man ska värma mitt hjärta!! Försökte ringa dej tidigare men utan svar. Och du... du behöver inte tala högt om det där med 30 för ärligt så vet jkag inte vad du menar*ser förvånad ut*
Kramar i massor!!

Anonymous said...

Wihihi. Snart är ni också 30-nånting. Då slipper jag vara ensam. :P

Grattis Malin! måste jag ju säga, såklart. I födelsedagspresent av mig kan du få all snaskig information som sägs om dig när du inte är med. Maila mig, vettja! :D

Jenny: Moahahahaa

Anonymous said...

Ja det låter fint det:) Hade främmande tills nu så jag ringer imorgon i stället!!
Kramar

Lisa said...

Grattis Malin!

Fin hyllning till henne, J. :D

Det är bra med människor som är olik en själv. Då ser man saker och ting från olika perspektiv och kan dela det med varandra.

Kramar Liselott

(och 30 är ju ingen ålder)