Friday 11 April 2008

Hem till dig, eller hem till mig?

Hela poängen var att ha en two-sides-of-the-story på den där dialogen, men Myra har ju ingen koll och orkar gästblogga.

Nu sitter vi och gör oss klara för att gå ut. Jag ska tvinga henne att sjunga karaoke. Jodå, jag kan! Om ni går in på min fotoblogg där --> så ser ni hur fin hon har gjort mig i håret. Det kommer nog att vara ända tills vi hamnar på dansgolvet. Jag lägger inte ner någon energi på hennes hår, jag youtubar och dricker bacardi istället, för det tycker jag känns bra. Och i ärlighetens namn, så är nog det lika så bra.

Undra om jag kan gå ut och ragga nu, eller om det vore omoraliskt med tanke på att jag ska gifta mig snart... Liselittan har ju invigit mig i värsta raggningsrepliken!
"Ska vi hem och inta ställning 7.29?"
"?"
"Ja, 69:an omräknat i evvro!"

Det måste väl funka, eller? Ja, det kör vi på.

1 comment:

Anonymous said...

Jag vill oxå youtuba och dricka bacardi!!!!!! (hoppar däremot gärna över både karaoke, hårfixande, omräknade euro och giftermål)