Wednesday 2 April 2008

Dreamer.

Idag ar jag en dalig, dalig nanny.
Lilleman sover aldrig pa dagarna langre, fast idag gor han det. Han trampade mig pa alla nerver samtidigt.

Sjalv lyssnar jag pa Hakan Hellstrom och drommer om Paris.
Jag langtar bort, bort.
Tur jag ska till Myra pa mandag. Och stanna en hel vecka. Tror ni hon har tankt igenom det ordentligt? Det tror inte jag riktigt...

Pappanik ska toura mig runt London pa lordag. Som han gjorde forra aret, om ni kommer ihag. I hans varld betyder det att bli fullast mojligt innan klockan tva och sedan vingla forbi Big Ben och peka snett och sluddra fram nagot onodigt vetande. Eller inte sa illa, men nastan. Alkohol kan man rakna med i alla fall. Det blir inga ostron i ar dock, jag kan dricka lite havsvatten och svalja tabasco nagon annan gang.

Jag ska inte gnalla dock.
Det kunde varit varre, jag kunde ha en sangrost som Hakan.

4 comments:

Lisa said...

Men varför lyssnar du på Håkan Hellström!!?? Han kan ju inte sjunga! Jag får typ så jävla ont i huvudet så fort jag hör honom sjunga. Det SKÄR i öronen. *anna mun kaikii kestää!!*

*asg!*

Hörru, jag vill också ha en sån där liten länkbild till din blogg som Myra har! Så jag kan lägga in det i min nya länklista!

Skicka koden!!

Och hörru - tror du att jag en så jäkla bra morsa varje dag? Alla har vi våra dåliga dagar, man kan inte ligga på topp jämt.

Styrkekramar "Liselitt"

Anonymous said...

Jag skulle vara glad om jag hade samma sångröst som Håkan!!!!

//Mattias

Anonymous said...

Jag tänker sällan igenom saker förrän efteråt. Och då är det liksom försent att ångra sig. ;)

Anonymous said...

Ja just ja. Ramsan som går;
'Håkan Kråkan Kraxmaskin - går på smör och margarin'.
Säger den dig någont? Inga varningsklockar?
Ingenting?

MAN LYSSNAR INTE PÅ HÅKOR! Fattar la du!

:D