Wednesday 9 April 2008

Glassa glass.

Igår gick vi ner till strandpromenaden för att dricka en kaffe.
Tre och en halv timme senare insåg vi att det var dags att hämta småmyrorna från skolan.
Sedan var klockan helt plötsligt över tolv.

Idag var vi hos hästarna. Som ni kan tänka Er, så är jag vansinnigt och fullkomligt bekväm i en miljö som innefattar mer bajs än någonting annat. Solen sken dock, så vad fan liksom. Efter det så fportsatte vi till stranden och satt där och glassade och poppade "The final countdown" och pratade.

Det är redan onsdag djävla eftermiddag! Vart tar tiden vägen?! Jag har inte tid med det.

Nu ska jag däcka i soffan, för all den här friska luften dåsar ner mig, även om jag gör mitt bästa att ofriska den genom att blossa konstant.

Wales är bra för mig dock. Stressen är som bortblåst och även så alla bekymmer.

Sol ute, sol inne, sol i sinne eller vad fan man nu säger...

3 comments:

Lisa said...

Sol ute, sol inne, sol...öh...äh...glöm det...jag brukar säga sol ute och sol inne. Punkt slut.

Frisk luft är livsfarligt. Man blir ju skittrött. Hahahahaha!!

Jo jag kan tänka mig att Wales är bra för dig.

Ha det gott!

Kramis L

Miss K said...

Ja men det är bra det att få bekymmer och stress att lätta på sig. Lantluft är bra säger dom ;)
Tider rusar alltid i väg när man har det som bäst, trist bara att det bästa varar så kort stund då ju..kram

Anonymous said...

Det är bra hjärtat att du vårdar dig själv lite! Det var på tiden! Jag hoppas att Myra tar hand om dig ordentligt nu :)