Wednesday 9 January 2008

Tänd ett ljus!

Jag har gjort en minnessida till honom nu, om ni skulle vilja, så gå gärna in och tänd ett ljus för honom på; http://www.tillminneav.se/ och leta fram Mikael Abrahamsson.

I övrigt går dagarna låååångsamt. Jag har inte lust med så mycket. Fast imorgon måste jag ge mig ut och köpa kläder till begravningen. Känns sådär kul attköpa nya kläder för att du är död. Jag hade hellre köpt nya kläder till din trettioårs-fest.

På fredag ska jag gå ut i alla fall. Ja, det ska jag. Ska bli skönt att göra någonting helt annat.

Nej, jag har ingen lust idag.
Alls.

1 comment:

Anonymous said...

Jag tycker det är för tomt här, i din bloggs kommentarsdel.

Det glädjer mig att se att dina blogginlägg har samma styrka och finess som de alltid har haft, även nu. Du är antagligen född till att uttrycka dig och skriva?

Hoppas utgången gick bra?