Saturday 5 January 2008

Hyckleri på högsta nivå.

I Sverige är vi stolta att vi inte har dödsstraff. Vi är så fina och demokratiska och borde vara ett exemplar för mindre civiliserade länder. Troligen. Jag undrar om ni har tittat er i spegeln någon gång?

Vissa människor är helt okej att döda, andra blir bara hatade i återstoden av sina liv. Ta polisen till exempel. Alla känner någon som har hört om någon som visste någon som blev felbehandlad av polisen. Därför är alla poliser idioter och ni gör därför allt ni kan för att smutsa ner deras yrke och försvåra deras arbete. Politiker förväntar ni er ska vara asexuella, immuna mot frestelser och helt enkelt övermänskliga. Sedan blir ni förvånade att de bara är mänskliga, och börjar hata dem och ska sätta er på deras arbete så fort ni får chansen. Invandrare vet ni minsann också vad de är för pack, för det har ni läst i Sverigedemokraternas nyhetsbrev eller någon annan pålitlig källa. Skicka hem dem, eller låt dem ruttna i någon källare, det skiter väl vi i? När det kommer till kriminella delas åsikterna lite dock. Har man gjort något bra, som satt åt en polis som var för brutal eller rånat en bank så är man rätt häftig för det vill ni också göra innerst inne, men ni vågar inte. Är man pedofil ska man skjutas direkt, man ska plågas, man ska förföljas. Egentligen är det rätt oväsentligt för oss att ha ett rättssystem, för ni har full koll på hur det ska vara.

Dödsstraffet existerar i Sverige. Lynchmobben har inte försvunnit. Det är bara dolt bakom vårat fina demokratiska samhälle. Ni dömer folk till höger och vänster, förutom er själva för ni är så klart perfekta. Ni har gett er själva rätten att vara mänskliga men tagit bort den från andra. Ni jagar människor tills de inte orkar leva längre, eller så tar ni helt enkelt död på dem och gör samhället en tjänst. Lynchmobbar springer omkring med en sammanlagd intelligens på minus och tycker att de ska styra världen. Det skrämmer mig att ni finns.

Jag föraktar er med hela mitt hjärta. Ni är småa människor som gör världen vi lever i ful och kall. Jag hoppas innerligt att ni blir sparkad i baken av er egen dumhet och ignorans. Ni får mig att må illa.

Fy fan för er. Fy FAN för er.

3 comments:

Anonymous said...

Oj, det var ett starkt inlägg! Själv är jag för dödsstraff och respekterar poliser av hela mitt hjärta (näst efter läkare & annan vårdpersonal är polisen mina hjältar). Angående politiker planerar jag att bli Sveriges nästa diktat..förlåt, jag menar statsminister, så vi får se hur det går =)

Anonymous said...

Du har en klar poäng i inlägget. Som alltid.

Anonymous said...

Du har så rätt!