Saturday 26 January 2008

That's me.

3 comments:

Anonymous said...

Du är ju lika djävla snygg som sist!
Men jag GLÖMDE! *skämmes, ta mig fan* att ringa dig igår. Folket stannade längre än jag räknat med och sen for jag ut på nattrunda med odågorna och efter det stupade jag isäng.
Vaknade kvart över fyra med panikkänsla i kroppen; 'Jag ringde aldrig Jenny!'

Lisa said...

Men guuud vad kul! Fast jag skulle också känna mig skitdum för jag tål inte att se mig själv på film eller ännu värre, höra min egen röst. DET går bara inte.

Du är väldigt photogenique och snygg, trevlig röst och du passar att videoblogga. Himla synd att du inte tänker fortsätta med det hörru.

Sänder dig en massa kramar och önskar en god söndag!

Liselott

Anonymous said...

Skönt o se dig på bild och höra din röst Jenny. Inte bara läsa om dina bravader...Även om det inte är så pjåkigt heller. :) Du kan väl göra en comeback någon gång iaf. :P

Hoppas din helg varit så bra som den kunde och att alla varit snälla mot dig!

Saknar dig snutt!Puss