Monday 1 September 2008

Strike a pose.



Varsta dalig pa att skriva. Mestadels for att det ar valdigt bra. Har varit varsta ledig, och rensat luften och har det oforskamt bra. Stadar ugnen och grejar, kramas tills vi ar blaa i ansiktet, leker och tjoar, sjunger, spelar wii, pratar, lagar mat tillsammans, gar till parken... allt sant dar man SKA gora. Det ar valdigt lite brak, alla kommer overens oftast - det ar lite som twilight zone liksom.

Var pa kraftskiva hos Henric i lordags - som ni kan se satt vi mest och var oforskamt snygga och shottade vodka. Mycket trevligt.

Nasta vecka kommer allt tillbaka till rutin, barnen borjar skolan. Och vet ni VAD? Da kommer min mamma hit. Bah sadar liksom. Och vet ni MER? Sen kommer min pappa hit ocksa. Nu fattas bara Pontus, sen ar varldsbilden komplett.

Life's good.

4 comments:

Anonymous said...

Hur ser en komplett världsbild utan Myra ut??? Jah bah uuuundrar, lixom!

:D

Men visst är det skööönt att få komma in i vardagen igen. Heja skolan! Och hoppas på lite schysst väder hela hösten nu. :)

Lisa said...

You look good! Nice pose!

Oj nästan alla kommer och hälsar på dig! Sweet! :D

Blir glad när jag läser att du mår bra. Ler här för mig själv.

Och bloggen finns ju alltid kvar, tvivlar på att den har ben och springer iväg. Du skriver när du vill eller hur...som alla andra. *ler*

Bamsekram Liselott

Jenny said...

Myra? Nu forstar jag inte? Vem ar det? Vem ar du? Vad ar det som hander? Vad har jag missat? Hjalp!

Liselittan -> Jattesweet! :)
Ja, fast jag vill skriva, men can't be bothered liksom... sa mycket annat som lockar. Jag skulle vilja vara bloggare pa heltid! :D

Kram!

Anonymous said...

Nu tycker vi du är dum.

Jättedum.

*fnys*