Monday 22 September 2008

Namnforslag, tack!

Den dysfunktionella familjen ar nu om mojligt annu mer dysfunktionell da det har blivit en liten tillokning. Det har absolut inget med bebisar att gora, utan mer att nannyn har gatt och skaffat sig en karesta. Tank er det, liksom.

Karestan har redan introducerats och godkants av mamma nanny och givetvis av familjen har. Jag far nastan slass med Lilleman och Syster Elak om uppmarksamheten! Pappanik ar mattligt avstandstagande, kanske inte helt ovantat. Saker har forandrats, och det tycker han inte om. Det gor daremot jag!
(En fantastisk bild - mamma ser ut som en japansk turist som har placerat sig i smyg framfor britterna, Karestan ser ut som om jag ar det basta han vet, och jag ser ut som att jag bara ar djavligt nojd med livet.)


Nu sitter jag mest och funderar pa vad karestan ska fa for bloggnamn, for ett sant maste han ha. Sa jag tankte ni kunde hjalpa mig att komma pa nat fiffigt, bara sadar pa en mandag. Forslag?

I ovrigt kan jag tala om att det ar fan inte latt att bedriva familjeliv och vara sadar nyfanigt foralskad, jag skulle behova sisadar 10 mer timmar/dygn. Men ja, det kommer ju ga over det ocksa, men ni kanske far sta ut med sporadiskt bloggande en stund.

7 comments:

Anonymous said...

Skönt att det verkar gå bra. :) Ett namn, Big-Ben. Lite tydlige kanske. Hm...Jenny-man kanske. haha

Här är det ok, förutom att det där med killar inte går lika bra här. Men det kan vi ta på msn nån dag när du hinner. :)

Är glad för dig! Puss

Anonymous said...

Jag röstar på Örjan!

Anonymous said...

Japansk turist?????
Har ju inte ens kameran framme...

Mamsen

Lisa said...

Kännetecken för en japansk turist: kamera, keps och studentklippning dvs pottfrisyr = din mamma ser inte ut som en japansk turist *skrattar*

Namnförslag...hm...nu ska vi se här...

John Doe? Nämen guud så trist...Mr X? Äh det var ju också trist...jag har ingen fantasi...Mr Jenny? Nää...

Äh jag kommer banne mig inte på något...*hrmf*

Kram Liselott

Anonymous said...

Press stopp!
Det behövs inga fler namnförslag.

Du har två val, lilla Jennyn där.
Helst använder du dig av Caprice Finkelsloop och duger inte det(!?) så får du som straff hedanefter kalla honom för Mr Right. Möjligtvis Mr Darcy....

Så det så.

Anonymous said...

Det var helvete vad ditt hår har vuxit, f'resten!
Så orättvist. :(

Jenny said...

Assa, jag sa ju inte att min mamma ser UT som en japansk turist. Hon bara betedde sig som en, ju! Det roliga ar ju just att hon inte star jamte oss alls, utan en bit framfor, precis som om hon inte kanner oss. Ju!

Och den enda anledningen till att hon inte holl i kameran var for att hon bad nagon annan gora det, sadetsa.

:)