Monday 22 September 2008

Mr Right it is!

Myra loste ju problemet ganska snabbt da. Mr Right heter han saklart, aven om han ar britt och gor det mesta on the left sa att saga, men jag ar inte den som domer!

Hur som helst, sa kom Mr Right in i nannylivet med buller och bang och har rort upp i princip allt som inte sitter fastkedjat. Jag fick till och med min fodelsedagspresent igar;

Jag ber om ursakt for dalig kvalitet, men battre an sa blev det inte med telefonen. Jattefina ringar i alla fall. Och idag gick vi ut och at. De forsoker liksom i alla fall!

Och jag har ledigt pa helgerna, jag har till och med sovmorgon. Jag far kaffe pa sangen. Jag far dorrar oppnade och mat serverad och cigaretter tanda och drinkar kopta och blir sa ruskigt bortskamd, sa ni anar inte.

Det var det sista av mitt gloating, ska sluta nu.
Anyhow, fina ringar va!?

4 comments:

Anonymous said...

Jättefina!

Dom kanske vill förlova sig med dig kom jag på, så du inte smiter. :P

Lr så va dom bara snälla. :)

Puss

Jenny said...

Haha, de ar inte bara en ovanlig familj, de ar en sekt ocksa!

Tror inte de bara var snalla, det ligger inte i deras natur :P De forsoker nog bara vadja till min materialistiska adra. :)

Puss gums!

Hans-Barbro är vi! said...

Här har det hänt grejjer - vad kul.
Grattis!

Lisa said...

Myras förslag var ju klockrent! Klart att det ska vara Mr Right! :)

Vilken fn present du fick! Jag vill också ha smycket av min sambo...sure right, like that'll ever happen...nooot!

Kram Liselott