Saturday 8 March 2008

Rapport från fältet.

Las har forst!

Gissa sedan vad jag har fått göra hela helgen?
Först dricker hon mig under bordet, sedan åker diskborsten fram medan hon åker och rider... Någonstans däremellan plågar MyrPappa min stackars rygg (ja, jag kanske bad honom att göra det, men anyhow! Resultatet kan ni se har.)

Tilläggas bör också att hon har lagt min madrass precis framför elementet, så någon gång på morgonkvisten börjar jag så sakteliga stekas sa Myrfamiljen ska ha en saftig julskinka att festa på till frukost.

Idag har vi mest frossat i pannkaka och pizza och lakrits och annat gott, för att gradvis sänka alkoholhalten i blodet.

Imorgon bär det av hemåt igen. Jag har två dagar på mig att lära mig spela rugby innan jag ska hoppa in på min första träning onsdag kväll. Ska borja på måndag med att springa runt kvarteret och se om jag hostar blod, om jag gör det, så maste jag kanske springa på tisdag också. Men sedan då? Skulle gärna ha frågat Pappanik, men han ser det väl bara som en chans att få ut alla sina aggressioner på mig, och jag sparar gärna blåslagningen till damerna.

Over and out från Wales.

3 comments:

Anonymous said...

Låter som att du har haft en givande helg ;) hehhe..
ja pannkaka och lakrits är bra mot alkoholhalten i kroppen har jag hört :P
kram

Lisa said...

Hahahahahahahaha!!!

Nice tattoo, girlie!

Verkar ha gått vilt till i Wales - hehehehehehe!!

Om mjuk matta finnes under bordet går det säkerligen att sova där ;)

Kramis!

Jenny said...

Karin -> Jo, det var en intressant helg :P Jag ska faktiskt aka tillbaka om tre veckor sa roligt var det. Men da ska jag ta med mer klader och bara kopa en enkel biljett, men sag inte det till Myra, hon far sa latt panik ;) Och jag maste saga att lakritsen fungerade massa mycket battre an pannkakorna, men det var nog mest for att den var min ide :D Kram!

Liselitt -> Haha, ja, mjuk matta finns, men problemet ar bara att 80% av mjukheten bestar av hundhar. (SA jag forovrigt att hon tvingade mig att dammsuga ocksa? Om jag inte gjorde det, sa fick jag ingen mat... *darrar med underlappen*) Kram!