Monday 24 March 2008

I vinet ligger sanningen. Eller upprepningen. Eller logiken.

Jag gjorde en videoblogg till Er igar.
Jag tanker inte lagga ut den.
Jag tanker dock citera nagra klokheter som jag och mina vinflaskor fick ur oss;

"Egentligen tankte jag skriva om det, men det blir inte samma sak. Jag sager samma sak, men det blir inte samma sak. Nar ni ser mig sa ar det samma sak. Ni kanner ilskan. Fast nu ar det inte ilska det handlar om, utan nagonting helt annat."

"Bara rent potentiellt kanske."

"Och jag vet nar jag slutar sa kommer Lilleman att ga tillbaka till att vara en skithog. Inte for att han nagonsin har varit det, men ja."

"Skal! Glad pask. At paskagg. Alska varandra. Var lyckliga. Och ar ni inte lyckliga sa sluta med det och bli lyckliga, for det ar det enda som spelar nagon roll."

4 comments:

Anonymous said...

:D

Får jag citera från telefonsamtalet??

Snälla?

:D

Jenny said...

Nej, det far du inte! Behave! :P

Lisa said...

Nämen lägg ägg! Ut med videobloggen! ;))

Anonymous said...

*asg* Det finns inga citat, som Jenny-citat.. ;)

(3 veckor och 2 dagar kvar till bebis kommer nu!)