Friday 14 March 2008

Biltjuv!

Speaking of Myra, forovrigt, sa finns det en ganska cool sak som inte ni vet.

Hon skaffade ju ett abonnemang, och gnallde pa att jag skulle skaffa samma operator, for da kunde vi ringa gratis till varandra. (hon hade nog ingen aning om vad hon gav sig in pa...) Anyhow, sa kollade jag lite och beslutade mig for att skaffa det ocksa.

Det ar inte sa coolt, jag vet, men vanta.

Man valjer ju telefon ocksa. Och man far valja pa huuur manga som helst, typ hundratals. (naja)

Vi valde likadana. Fast hennes ar lojligt rosa och min ar coolt svart. Och da bor vi inte ens i samma land eller hade pratat om det! Hur BFF ar inte det?

Ovriga nyheter;

Pappanik forsov sig i morse och fragade lite forsynt (sa forsynt han nu kan vara) om jag kunde skjutsa honom till taget. Eftersom jag ar en snall manniska (fast jag fan sa mycket hellre hade legat kvar i sangen, sa klev jag upp och gjorde det.) Om man kor normalt sa tar det en fem-sex minuter, beroende pa trafik. Jag gjorde det pa tva.

- Jag skulle fan vara chauffor vid ett bankran, de skulle aldrig aka fast.
- Ehh. Nej.
- Vada nej? Klart jag skulle!
- Tro mig Jenny, du skulle aldrig hitta nagon som var bade modig nog att rana en bank OCH satta sig i samma bil som dig.

Bah!

Sjalvklart sa maste han gnalla pa hur jag kor, for enligt honom ar alla kvinnor kassa pa det mesta, men han gnaller da fan inte nar han slipper springa till taget. Nasta gang ska han fa gora det, tror jag.

Mer nyheter;

Lilleman och jag satt pa kontoret igar, eller jag satt och han klattrade pa min rygg. Sa fick han ner foten i mina jeans pa nagot vis och drog ner dem lite.

- Ar det dar dina trosor, Jenny?
- Ja, det ar riktigt.
- De far din rumpa att se stor ut.

4 comments:

Miss K said...

Hej där :) Kul att du hittade på mig :)

Måste hålla med dig om att en svart telefon är snyggare ;) Men skvallra inte det till myra ;)

Kram

Lisa said...

Men hur fasen lyckades lilleman få ned foten i dina jeans!!?? *asg!!*

Okej, nu är jag gammal, men vad betyder BFF? Hänger inte alls med. BS vet jag ju vad det är. Och SBR. Hahahahahahaha!!

Så du kör precis lika bra som jag gjorde när jag körde bil en gång i tiden? *fnitter* Jag är helt övertygad om att du inte skulle bli tagen av snuten om du rånade en bank. Och jodå, jag kan råna en bank OCH åka bil med dig! Jag måste bara ta mina benzopiller först...*fnittrar*

Trevlig helg!

Kram L

Anonymous said...

Ge mig ett R!
Ge mig ett O!
Ge mig ett S!
Ge mig ett A!

Vad blir det?!

Jo, cOOlaste telefonen i Wales!

Dumskalle, svart är för fegisar!

*duckar*

(För allas vetskap så har JAG ringt Jenny två gånger idag. Hon har inte ringt en endaste gång. Inte ens svarat när jag ringt. Ringer jag för mycket, kanske...)

Jenny said...

Karin -> Jora, you can run, but you can not hide! ;)

Lovar att inte skvallra, fast hon vet ju redan det innerst inne :P
Kram!

Liselitt -> Haha, man har en inbyggd funktion antar jag ;)

Best friends forever liksom! Hanger du inte med i tugget? Haha.Ja, pillertrilla lite, sa tar vi nan stor fin bank, sa jag kan leva det lyxliv jag fortjanar. Ja, och du forstas! ;)

Kram!

Myra -> Haha, du har formodligen den ENDA telefonen i Wales, sa da ar den nog coolast ;)

(Nu har JAG skickat ett viktigt sms till dig, men inte behagar du svara inte. Hmpf!)