Friday 14 March 2008

Det blir bara battre, och battre...

For att ens forsta det har inlagget, sa maste ni lasa det har forst!


Jag har ju min lediga dag idag, fredag liksom. Hur skont som helst, jag har parkerat mig framfor datorn och leker en hel massa hela tiden. Sa tankte jag att jag skulle ringa Myra och kolla laget liksom...

- Sa, vad gor du'ra?
- Jag stadar hela huset, flasade hon fram mellan anstrangningstagen.
- Ska jag inte beratta att jag, as we speak, sitter och leker framfor datorn medan var staderska springer runt och stadar hela mitt hus da kanske?


Jag bryter ihop. Stackars flitiga Myra. Undra just vad som kommer harnast...

6 comments:

Miss K said...

*fnissar*

Anonymous said...

Vad som kommer härnäst!?
Du vill inte veta!

*gruvar på hämnd*

Lisa said...

Hahahahahahaha!!

Myra, du blev totalt knäckt där va! ;)

Lisa said...

Kolla in min blogg "Utmaning av RackarTuss". Säker på att du (och Myra) skulle gilla den. Kramis Liselott

Lisa said...

Ah jo, du kan väl lägga till min blogg som länk under "Näst näst bästa bloggen" *asg!!*

Jenny said...

Queen -> Visst AR det roligt att skratta pa Myras bekostnad?! ;)

Myra -> Hahaha. Vad? Inga jordgubbar?! Moahaha, you got nothing on med, nothing I tell you! Hahaha. Moahahaha. ;)

Liselitt -> Ska kolla och lanka, ska bara fa i mig mina forsta koppar kaffe :P Kram! :D