Saturday 13 October 2007

Tio sma moppepojkar.

Imorgon ska jag pa temafest. Jag kommer inte ihag vad det heter, men tydligen finns det en radioshow med samma tema. Eller nagot liknande. Det jag vet ar att jag ska ta med mig fem latar, en bok och ett lyxforemal som jag skulle ta med mig till en ode o.

Jag hatar sana dar saker - det ar omojligt att forestalla sig. Det ar som att fraga hur det ar nar man ar dod. Eller ja, inte riktigt, men ni fattar vad jag menar. Hur som helst, bok jag ska ta med mig ar engelska motsvarigheten till SAOL. Ska jag vara dar, sa ska jag fan lara mig nagot pa kopet. Foremal vet jag inte. Vinkaraff? Bah. Nej, det far jag fundera mer pa. Men har nedan bjuder jag i alla fall pa de latar jag ska ha med mig. Eller ja, inte jag, men youtube. Nu har jag valt att vara nationalistisk och ta med mest svenska latar, sa dom mig inte och tro att det har ar mina topp fem, for det ar de verkligen inte. Forutom tandlakaren!








(notera att den har AR pa min topp fem. Den ger mig rysningar.)

1 comment:

Anonymous said...

Nu tog jag mig tid att läsa ordentligt, när jag inte har dig bubblandes i andra änden. :)
Hade jag bara vetat lite tidigare så hade jag kommit förbi och agerat ditt lyxföremål.
Men skyll dig själv som inte talar om sådana där roligheter förrän dagen innan. Nu får du ta med dig din hårborste eller nåt istället... :D