Thursday 11 October 2007

Pryda britter har inte sex?

Alltsa, det har med sex.
Syster Elak fnissar sa fort man namner samrore mellan tva vuxna manniskor. Om nagon har sex pa tv sa maste hon nastan springa pa toaletten och krakas for det ar sa ackligt. Men nar hon spelar Sims, sa gor hennes manniskor inget annat an humpar runt i karlekspoolen eller sangen. Hela tiden, sa uppenbarligen ar hon ju nyfiken liksom.

Igar installerade vi Itunes pa datorn, sa hon kunde synca sin Ipod. Itunes hamtar automatiskt alla ljud- och filmfiler som finns lagrade pa datorn. Nar jag kollade igenom biblioteket i morse satte jag kaffet i fel strupe. Ett helt gang med korta porr-klipp fyllde plotsligt upp skarmen. Typ tjugo stycken. De ar inte mina, och jag kan satsa alla mina tre pengar pa att de inte ar Syster Elaks. Det lamnar liksom bara en person kvar.

Jag struntar i vilket, jag vet att andra manniskor har sex, det finns ingen anledning att gora en stor grej av det, det ar ju for bovelen en mansklig rattighet. Syster Elak delar inte riktigt min uppfattning. Hon hade saklart ocksa sett filmerna. Eller ja, inte sett dem som i tittat pa dem, men de forhandsvisas ju sa stort och fint, sa det behovde hon inte. Nu kan hon inte titta pa Pappanik langre.

Det allra roligaste med det hela ar att jag vet att hon kommer beratta det for Mormor Elak, for sant gor hon. For att genera folk liksom. Stackars Pappanik. Ingen kommer kunna titta honom i ogonen till slut bara for att britter ska vara sa djavla pryda. Jag funderar pa att lamna ett par handbojor och lite massageolja framme nagonstans dar hon kan hitta det bara for att han ska slippa allt.

3 comments:

Anonymous said...

Förlåt, men det var faktikst sjukt kul det där...Fast ilte synd om han kanske. Hihi...Är du helt säker på att det inte var syster Elaks, hon är ju i den där åldern då man är intresserad av sånt :P

Hoppas du inte hittar mer spännande saker på datorn nu hörru!

Puss

Anonymous said...

*skrat* Men STACKARS pappanik!
Du får helt enkelt ta smällen och säga att det är ditt.. =)

Jenny said...

Ass-Trid-> Haha, ja, det vore faktiskt lite smaroligt om det var hon. Fast hon ar lite for omogen for att ha kommit sa langt tror jag... sjalv spelade jag ju ins ana i hennes alder, haha! :P Puss!

Ullio-> Ja, eller hur? :P Jag ar ju enda svensk och nanny, ALLA vet ju att vi ar fullkomligt oversexade, sa lite mer an vanligt kan val inte skada?