Friday 12 October 2007

Han tog min oskuld.

Alltsa, jag ar egentligen emot all form av sadan har skrift i min blogg, men den har situationen kraver det - HAHAHAHAHA!

Jag hade en riktigt haftig och omtumlande upplevelse igar som egentligen inte ar relevant, sa jag tanker inte saga vad det ar. Hur som helst, jag skulle ringa min van Henric och beratta om den, men han svarade inte pa mobilen, sa jag lamnade ett meddelande att han skulle ringa mig pronto liksom. Efter jag lagt pa sa gick jag pa toaletten, och nar jag satt dar sa ringde det. Eftersom jag var saker pa att det var Henric, sa knep jag, och hamtade telefonen och svarade lite lojligt pa svenska.

Tror ni det var Henric?
Nej, just det.
En helt frammande mansrost satt dar och fragade efter Pappanik valdigt formellt. Jag sa att han inte var dar snabbt sa jag fick lagga pa och go back to business, men tror ni den gubben gick? Nej, han la sig. Det var en rugbydomare som ville bekrafta en match i morgon och han behovde svar nu, och dar satt jag, knallrod om kinderna och forsokte vara sa tyst som mojligt.

Han ville saklart ocksa ha Pappaniks mobilnummer sa han kunde ringa, men jag var ju inte fardig, sa jag fick hitta pa nagot att prata vidare om i nan minut medan jag sa tyst som mojligt forsokte torka mig och dra upp byxorna.

Jag gar inte pa toaletten nar jag pratar i telefonen nagonsin, ever nagonsin!
Nu har en rugbydomare tagit min oskuld.
En pryd djavla britt.
Hahahaha.

Jag dor.

2 comments:

Anonymous said...

Hoppsan.

*konstpaus*

Moahahahaa!

Anonymous said...

Haha, fyfan vad jag garvade at de sista tva inlaggen... tack for det =D