Thursday 11 October 2007

Oh joy!

Jovisst, jag ar numera en officiell dagsutflyktsmastare.

Efter tva timmar pa tag och tunnelbana. Femton minuters irrande runt en park - sa var vi antligen framme. Tror ni att jag hade tankt pa att boka biljetter? Tror ni det fanns nagra kvar? Nej, just det. Det var fullt. Fullt av djavla turister. Bah!

Sa tre timmar pa tag och tunnelbana och en halvtimme med buss akte vi for en djavla lunchbuffe pa Pizza hut.

(Jag ar nu aven tillganglig for bokningar, aven grupper gar bra.)

4 comments:

Anonymous said...

Haha, ajdå...Småstadsmisstag helt enkelt, vem fan tror att det ska va fullt på ett museum liksom? Här är det ju aldrig folk på museerna...

JAg tycker det lät rätt trevligt iaf, pizza hut är ju aldrig fel liksom. :)

Du få guida mig här i linkan sen, typ till bästa affärerna, snyggaste killen på HG osv.

Pussar

Jenny said...

Haha, precis! Det var inte alls mitt fel, typ!

Ska gora det :P Kanns som om jag har full koll pa allt det! Idag ar det precis tre veckor kvar! Det ar ju ingenting.

Pusss!

Anonymous said...

Men vilken TUR att Pizza Hut är världens godaste då! =)

Jenny said...

Javisst ar det? Det ar nog den enda goda pizza jag har atit sedan jag kom hit. Englands pizzor suger! :) Lilleman fick ju aka tag ocksa, sa han var glad, och da ar jag glad.