Friday 5 October 2007

Missforsta mig ratt.



Det har lyssnar jag pa. Och tanker pa allting som jag egentligen borde gora, vilket ar en hel djavla massa. Men med en huvudvark som vill doda och somnbrist sa stannar sysslorna just dar. I mina tankar. Istallet forsoker jag doda tillbaka huvudvarken med musik och kaffe i mangder. Det gar sadar bra, men skam den som ger sig!

Imorgon ska jag istallet dricka mangder med ol och titta pa rugby. Eller ja, Pappanik ska titta pa rugby, men jag ska mest titta pa rumpor och overkroppar. For rugbyspelare ar sjukt sexiga, om ni inte visste det. Nu pratar jag inte om fjantarna i USA som har massa skydd, utan nu pratar vi riktig rugby - inga skydd, bara massa sexiga man i ormgropar. Oslagbart.

2 comments:

Anonymous said...

Hur många öl har du fått i dig vid det här laget?
Och viktigaste av allt: HUR många tacklingar har du fluktat över!?

Suckar avundsjukt.

Fast du skulle varit här idag, och sett Herr Fux's och min diskussion. Han vann.
Jag for som en kägla...

Anonymous said...

Jennyyyyyyy!
Här sitter jag ensam miss i nassen och kan inte sova.
Va gööööör'u!?