Thursday 28 June 2007

Sa kan det ga nar jag far bestamma.

Jag har infort diktatur.
Godis-diktatur that is. Inget mer.
Hon vraker i sig sotsaker som en diabetiker tillfor insulin i sin kropp.
Sedan mar hon sa sjukt daligt for hur hon ser ut.
Det rimmar illa.

Sa.
Nu ar det MINA regler.
I morse hittade jag henne med en godis. Klockan sex pa morgonen.
Da fick hon som straff springa runt koket i femton minuter.
Medan jag och Lilleman hejade pa.

Det ar sa det kommer vara nu.
Inget mer missbruk - inget mer gnall.


2 comments:

Anonymous said...

Tog det henne femton minuter att springa runt köket!?
Herregud, Jenny. Fram med piskan!

:D

Me like your takter. Moahaha

Anonymous said...

Låter som du blivit en godis-fascist, helt rätt! Du får kroppsvisitera henne varje dag hon kommer hem från skolan så hon inte smugglar in nåt. Och ja! träna upp Ruby så han kan nosa fram även den minsta godisbit, som en knarkhund...typ...

Blir kalas det, nästa gång får du ge henne straffet att springa upp o ner för trappen, det är jobbigt det!

Puss