Thursday 21 June 2007

Mitt kanske ackligaste inlagg nagonsin.

Ponera att du far din mens nar du ar fjorton. Du bloder i genomsnitt fyra dagar i manaden fram tills du ar... femtio sager vi. Det ar alltsa 1728 dagar i ditt liv som du tillbringar blodande med en djavla vuxenbloja pa dig. Men inte bara det, du ska vara tacksam ocksa, for det betyder att du ar en riktig kvinna som kan avla fram massa barn till de starka mannen. Tillaggas bor att de dar starka mannen dessutom tycker att du ar acklig nar nagon karvar sonder ditt inre och du offrar ditt blod for att sakra hans djavla nerkissade genpool.

Men tycker man inte da att vi atminstone kunde fa ett vettigt namn pa skiten? Jag hulkar nar jag hor ordet mens. Jag fryser inne i huvudet av lingonveckan. Jag hatar vartenda litet namn som nagonsin har sagt om blodflodet. Jag hatar aven ordet "blodflode" i sammanhang med det kvinnliga konsorganet.

Sa nu tanker jag sluta med idiotin och jag inte far ett battre namn pa det. Jag tanker knipa och halla det inne tills jag exploderar i en blodhog om jag sa maste, men nu har jag sagt mens for sista gangen.

8 comments:

Anonymous said...

'Jag litar inte på något som blöder i en hel vecka utan att dö!'

Hur många gånger har man inte fått höra det. *lol*

Jag låg alltid i en hög och grät två - tre dagar i månaden. Hade nåt så djävulst ont. Och blödde dessutom ner precis allt.
Har testat massor, men det enda som hjälper mig är hormonspiral. Passar perfekt. Tar bort niagarafallet (som också tillhör ord man är trött på att höra) och därmed också smärtan.
Sen behövar man ju inte tänka på en sisådär fem år heller...

Anonymous said...

Hej Jenny!
Din fråga var inte så konstig men himla svår att svara på.
Jag är 23 år och jag kan inte tänka mig att jag var på klassresa 90, 91 för då var jag bara 7, 8 år gammal..
Dessutom kan jag itne komma ihåg om jag ens varit på klassresa i Rättvik i hela mitt liv...

Tror du sett/läst om fel kille... Eller?

Anonymous said...

Hej Jenny!
Din fråga var inte så konstig men himla svår att svara på.
Jag är 23 år och jag kan inte tänka mig att jag var på klassresa 90, 91 för då var jag bara 7, 8 år gammal..
Dessutom kan jag itne komma ihåg om jag ens varit på klassresa i Rättvik i hela mitt liv...

Tror du sett/läst om fel kille... Eller?

Anonymous said...

Jaha ok men det verkar inte vara en dålig gissning.

Men n är du säker på att det inte är jag då?

Grattis? Ehum, ok tack! ;)

Anonymous said...

Jo rösten var bra..men inte till den låten! Glad midsommar! =)

Anonymous said...

Jag fyller förvisso 24 i sommar... hehe!

Anonymous said...

Inget bra tecken? För vadå?

Haha jag tror inte det blir något giftermål, har inte hört från min fästmö :P

Anonymous said...

Ja det är sant senilheten kan komma tidigt :P

Jag trodde också det :P får se om det blir något :P