Thursday 19 July 2007

Up yours, plastmanniskor!

Igar gick jag ut.

Pa puben var det "Mammors kvall ute". 60 mammor var dar. Jag kande 1. Fast jag kanner henne valdigt bra, sa jag hamnade vi deras bord. Hog underhallningshalt kan jag saga.

Dar sitter jag, med en ol i ena handen och en cigarett i den andra, medan mammorna sitter med en sallad och ett glas vin. Alla drack vin. Alla hade samma parfym. Alla hade det dar skitviktiga uttrycket vissa som ar mammor kan ha. Det dar som gor att de ar battre an alla andra. Bara for att de far massrabatt pa M&S parfym och har barn som heter Stephan eller Henry.

Stepfordfruarna moter Fran Fine.

Jag tror vi alla vet vem som ar bast.

2 comments:

Anonymous said...

Klart vi alla vet vem som är bäst. Men... Jag var ju inte ens där!

Myra - hellre ökänd än okänd!



Moahahaa

Anonymous said...

Jag älskar The Nanny (Fran alltså) =)