Monday 2 July 2007

Dagen D.

Idag gor jag det.

Jo.
Jag har bestamt mig.

Idag.

Hjalp!

6 comments:

Anonymous said...

Jaha ja, då får man önska lycka till, eller...???

Kram Mams o Peter

Anonymous said...

Heja Jenny!!! det kommer gå bra ska du se. När du får röksuget så hitta på nåt annat att göra. Spring ett varv runt huset, baka kakor, stryk, gå ut med hunden, gör saft, dansa i köket, ja va som helst. :)

Puss o Kram

Anonymous said...

Wish u luck. :)

Anonymous said...

gör vaddå? sluta röka? vilken tur att jag inte är inärheten :) Jag röker inte men får storspel när någon av mina vänner försöker sluta röka. Jag är vad jag väljer att kalla en "aktiv passiv rökare". Den där kompisen som alltid hänger med ut och håller sällskap om ingen annan rökare vill ut ;) Jag tar över kompisarnas abstinense så de kalrar sig bra tills jag skriker på dem att börja röka igen -de har ju för 17 hållt upp i FLERA timmar!!! ;) Kram på dig och lycka till!

Jenny said...

Djavla skitpahitt!
*muttrar*

Det GICK bra, tills syster skelogd kom hem.

Nu ar jag SAHAR arg plotsligt.
Jag trodde inte det var sa pa riktigt.

Anonymous said...

Sluta röka är ett gissel, speciellt om man har irriterande människor omkring sig. Jag slutade faktiskt nyår 05/06, och höll upp ganska länge... dvs. tills jag fick höra rösterna av mina *älskade* klasskompisar. Men åtta dagar är väl bra???

Nu är jag dock rökfri :D