Monday 23 July 2007

Inte ett dugg b(r)itter.

Expressen tanker till och staller en fraga till svenska folket;

Vilket land har sämst väder?

Det regniga England Det härliga Sommarsverige



Djavla legoskribenter!

"Molnen har hängt över Storbritannien i månader men nu öser regnet ner.Tusentals hem har evakuerats i översvämningarna och den största räddningsaktionen sedan andra världskriget har dragits igång.150 000 hushåll saknar dricksvatten och 50 000 saknar el och under måndagen besökte premiärminister Gordon Brown Gloucestershire som drabbats värst av den kraftiga nederbörden.Typiskt svenskt väder, enligt en av Storbritanniens största tidningar, Telegraph, som på måndagen publicerade en artikel med rubriken ”Varför vi sitter här med Sveriges väder”."

Ar det en slump att detta hander forsta sommaren jag bor pa on?
Ska jag frukta utvisning?
Kommer de att slappa in mig igen efter jag haft min semester?

Sa manga fragor...

4 comments:

Anonymous said...

Yes. Absolut ska du frukta utvisning. Det är helt och hållet ditt fel. Än så länge vet de inte om det, men det dröjer inte länge förrän nyheten sprids. Så då får du allt hålla dig väl med familjen och tillhörande aliens, om du vill undvika en lynchmobb... ;)

Anonymous said...

Svenskt väder!? Nä nu dj***r!
Förbubblade britter till att inte ha koll på nånting.

Och passa dig du, för är det ditt fel så tänker jag förråda dig. Min två första somrar här var de varmaste och finaste på eeeeeevigheter.
Så kommer du och förstör... *mutter*

Mitt svenska väder är helt klart att föredra före ditt. :D


(Nejdå, jag är inte sur. Bara lite bitter över att DU åker till Sverige UTAN MIG!)

Anonymous said...

Svenskt väder...hmpf! Jag ör övertygad om att det är vi som har fått det jäkla brittiska vädret här...Men det kommer garanterat blir sol o varmt när du kommer hit...Annars jäklar! :P

Pöss

Anonymous said...

VBÅ är den bästa serien som finns, och jag ska gifta mig med Brady. Eller i alla fall drömma om honom :P
Ja, jag hoppas att det blir bättre väder där borta, så det inte blir något strul när jag ska mellanlanda på Heathrow.. då kommer jag hålla dig ansvarig. Ta det inte personligt eller så :P