Monday 23 July 2007

Tavling.

Middag igar;
Kottbullar, potatismos och graddsas, detta skoljdes ner med en Kopparbergs paroncider.
Efteratt igar;
Ballerinakex och en kexchoklad.

Frukost idag;
Svenskt tunnbrod med vastgota klosterost, svenskt kaffe - mellanrost.

Jo, ni gissade ratt. Jag har varit pa IKEA. Bloody hell!
Norrlands guld starkol - pa IKEA. Absolut vodka - pa IKEA. Kopparbergs cider - pa IKEA.
Alkohol! - Pa IKEA. Mycket markligt.

Men AH, sa skont det var med nagonting hemlikt. Jag insag att jag har varit har sju manader i strack. Det ar ganska lange, inte alls sa lange jag ville, men det har liksom bara blivit sa. Desto skonare att om en vecka fran idag, vid den har tiden, sa sitter jag i bilen pa vag till Heathrow. Till Sverige.

Fast jag kommer vara less pa Ballerina och tunnbrod tills dess, sa mamma, kan du bunkra upp med lite engelsk mat? Typ njurar och sant? Tack.

Startar harmed ocksa en tavling - VILKET objekt pa IKEA orsakade att syster elak kastade sig over mig med verbala overgrepp?

Den som gissar ratt vinner en fika med mig i Sverige.

5 comments:

Anonymous said...

Måste väl vara besticken då...
Men du- du får en fika med mig, även om jag INTE vinner...:-)
Kram Mams

Anonymous said...

NJURAR????? Euuuwww!!!

Anonymous said...

Objekt?? Hmm.... Det SKULLE kunna vara du! :D

Annars gissar jag på Dajm.

Anonymous said...

Hm...jag tror det va...negerbollarna i IKEA-butiken...När du sa att hon inte fick sex stycken på en gång, även om de kostar 10 kronor...

Vann jag en fika nu lr? :P

Jenny said...

Haha. Neh. Roligt att ni bada gissade pa godis dock ;)


Keep on guessing babes.

(och Astrid, du far saklart fika med mig anda gums! :)