Tuesday 24 July 2007

Lillemanhistorier.


- Lilleman, ar Jenny en kvinna eller en man?
- Jenny kvinna.
- Alldeles riktigt, och varfor da?
- Brost.


Han vet... han har full koll.

Och idag i parken lag det en hog med hundbajs som ingen hade brytt sig om att plocka upp, Lilleman och hans flickvan Lillkvinnan sprang runt och lekte i graset nar han plotsligt stannade, tog tag i hennes arm, pekade pa hundbajset.

- Lillkvinnan, akta hundbajset. Eeeewwwww. Kom har, inte hundbajs.

Sa ledde han henne i sakerhet.

Och min absoluta favorit, som det faktiskt tog mig en dag eller tva att lista ut vad han menade, bara for att det lat snarlikt "Pappas bil."

Pappas rumpa sager *prutt* *prutt*
Syster Elaks rumpa sager ocksa *prutt* *prutt*

Fraga honom vad min rumpa sager sa blir han helt forvirrad - for den ar tyst. Som rumpor SKA vara!

Han ar sa smart att man nastan skulle kunna tro att det ar jag som har uppfostrat honom!

3 comments:

Anonymous said...

How cute =)
Men nej, det är INTE skamligt att de fortfarande spelar int VBÅ! Skamligt är däremot att du säger såna saker... min Brady är med där ju! Hetaste killen på TV :D

Anonymous said...

Kolla in mitt senaste inlägg, det med titeln "VBÅ-äkta kärlek" ;)

Anonymous said...

Din dumma kommentar fick inte vara kvar hos mig. Det är INTE kasst, du är bara avundsjuk... eller nåt ^^
För övrigt är det bäst för dig att du talar sanning om engelsmännens vänlighet. Jag var inne på Heathrows hemsida och höll på att bli galen. VARFÖR ska BA just mellanlanda där?? Spela roll att det är British Airways.. logik är inte min vän!!!