Friday 20 July 2007

Lista. Lista. Lista. Lista.

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? Oh behave!

2. Hur mycket kontanter har du på dig? Inte en penny. Jag ar en kort-manniska.

3. Vilket ord rimmar på "test"? Pest. Fest. Hast. Rest.

4. Favorit planet? Uranus.

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? Caller Unknown. Han ringer ofta den dar...

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? Tarzan som vralar.

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu? En kofta.

8. Sätter du etiketter på dig själv? Bananetiketter. Hela tiden.

9. Vad har du för märke på skorna du har på dig? De ar barfota.

10. Ett ljust eller mörkt rum? Ett morkt rum.

11. Vad gjorde du vid midnatt? Vred och vande mig i sangen och lyssnade pa Shirley Bassey.

12. Vad står det på ditt senaste mottagna sms? "Hoppas du har trevligt, allt ar bra har. Har du din nyckel? Rok inte!"

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven? Ingen aning. Jag beblandar mig inte med sant.

14. Vilket uttryck använder du mest? "You're JOKING!" "Don't be naughty."

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? Lilleman.

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? Hundskrallet.

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? Tva.

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? Inga.

19. Vilken ålder har varit bäst hittills? 27.

20. Din värsta fiende? Jag har inga fiender. Vem tycker inte om mig liksom?!

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? Jag och Lilleman.

22. Vad var det senaste du sa till någon? "Vi ses ikvall, hejda."

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga? Hahaha. Pengar. Anyday.

24. Gillar du någon särskild extra mycket just nu? *fnizz*

25. Senaste låten du lyssnade på? Don't fall in love - Danko Jones.

No comments: