Thursday 9 October 2008

333, nu ar jag halvvags.

Jag ar valdigt snart vid mitt trehundratrettiotredje inlagg. Jag tankte ni skulle fa bestamma vad jag ska skriva om. Ar det nagonting ni undrar over som jag inte tar upp, eller ar varsta hemlig om, sa ar det har er chans att fa reda pa sanningen. Jag lovar att vad jag an skriver om kommer vara fran hjarteroten och utan sanningsmodifikation. Sa gnugga geniknolarna och lamna onskemal i kommentarfaltet. Alla utom Myra, that is. Inga slag under baltet fran den dar ettriga varelsen pa min blogg inte, sant haller vi pa hennes blogg. Visst gumsan?

Ovriga nyheter; Min lillebror har borjat blogga och har den goda smaken att skriva om sin kara syster. Det hittar ni har. Det finns ocksa en lank till hans blogg har till hoger som jag uppmanar er att besoka da ni har tid over eller ar tillfalligt sinnesforvirrade och inte riktigt vet vad ni gor. Han ar inte vettig pa en flack, jag har da rakt ingen aning vart det kommer ifran!

Pa husfronten rader det nagorlunda vapenvila. Pappanik ar sitt glada jag och skamtar och flamsar och tramsar. Syster Elak (jo, jag ska nog halla kvar det namnet trots allt... ) har sina tillfalliga tonarsraider, inte helt olikt andra tonaringar, men satan vad de kan ga mig pa nerverna! Lilleman skrattar omkring och njuter av att vara en liten skolpojke med lunchlada och allt, och vi tranar rakning varje kvall efter maten och han ar sa duktig sa.

Ja, efter den har lite blandade kompotten ar det val anda pa tiden att ni valjer vad jag ska skriva om. 333 kanns speciellt, lat oss gora det annu mer speciellt tillsammans!

5 comments:

Lisa said...

Själv diggade jag den där superlånga listan du skrev en gång förut som jag kommenterade lite. *fnissar*

Vad sägs om en lista? Om något? Eeeeh...fan det står stilla i pallet på mig...förmodligen har du bättre uppslag än vad jag har. :)

(ja jag vet, jag är ett list-freak, tycker att sånt är kul)

Stor kram L

Anonymous said...

Haha, kommer du ihåg det vi pratade om när du va min fadder. Något om en kändis som du...Det vill jag vet om! :P

Om inte det tycker jag du ska lista dom tre roligaste händelserna sen du kom till England.

Puss

Anonymous said...

WHAT!? Nä nu!

Hillevitte. Du får in både mobbing och personpåhopp i samma andetag!

*surar*

Kanske jaaag skulle... *funderar* ...skriva om Jenny på min blogg....
*ler stort*

Anonymous said...

va bra då vill jag veta när du kommer hit utan några som helst sanningsmodifikationer!!!

Saknar dej!kram!

Anonymous said...

Nu får ju inte jag vara med... Men OM jag hade fått vara med, så hade jag velat veta mer om hur du lyckades få igång ett billarm då du smidigt skulle gömma dig för ditt gamla strul och hans flickvän.
Men nu får jag ju inte vara med....

Så det.