Friday 20 June 2008

Finalist - Javisst!

Okej. Nu var det lange sen jag skrev. Massa. Men ja. Det hander saker.

Kommer ni ihag att ni rostade fram mig till vinnare? Och jag vann? Och blev semifinalist for arets poet 2008? Nu ar jag Finalist ser det ut som. Sa jag skulle behova Era roster igen.

Jag har hittills vunnit en Ipod och en check. Vet inte hur mycket pengar det handlar om annu, men meddelar sa fort den har dimpit ner i postladan.

Under tiden tanker jag sitta har och fatta ingenting.

Har ni det bra?

5 comments:

Anonymous said...

Röstat och klart.
Och du vet vad jag sa om checken!

:D

Hans-Barbro är vi! said...

Jag har så klart inga anspråksmöjligheter på checken, men en röst har jag lagt!

Anonymous said...

Jag har med röstat...Heja, heja! Hoppas checken är stoooor. I-poden skulle jag få lr hur va det? :P

Nejvars, behåll den du. Det förtjänar du!

Tack för senast! Puss

Lisa said...

Jepp, har röstat! :D

Du är bäst! Det är ju därför du har vunnit! Inte illa pinkat med en iPod hörru ;))

Me like *nickar gillande*

Kramar L

Anonymous said...

........... herregud