Tuesday 9 December 2008

Solresa? Skulle inte tro det.

Skuldresor hade jag lite vantat mig nar jag bestamde mig for att sluta, det ingar liksom.

Vad jag inte hade forvantat mig var hur djavla valplacerade de skulle vara.

Lilleman har varit ledsen lite nu och da, till synes helt oprovocerat. Eller ja, sa oprovocerat det kan bli nar man bor under det har taket. Sa var det ocksa efter skolan idag, han var bara ledsen.

- Vad ar det som ar fel, alskling?
- Jag lekte inte med nagon pa skolan idag.
- Varfor inte det?
- Jag tycker inte om dem.
- Nagon maste du ju tycka om?
- Jag tycker bara om dig. Bara, bara dig och att du bor har med mig. Jag blir sa ledsen nar du aker till London hela tiden och till din mamma och till din pappa och glommer att komma hem.

Ja, just.

Tack for det.

Jag har varit i London varje helg, for dar bor Han. Jag kommer vara i London varje helg tills jag slutar, vilket faktiskt var lite medvetet, sa de vanjer sig vid att jag inte ar har hela tiden. Om tva veckor ar jag ledig i drygt tva veckor. Sedan slutar jag liksom jattesnart.

Men djavla forbannade unge att ha svetsat sig fast i mitt hjarta!

Hur ska det har sluta?!

No comments: