Sunday 13 July 2008

I had a dream...

Det dar med att jag nagonsin ska se ljuset ar definitivt av nu.

Det var en stor oppen yta, och bevapnade med svepande scarfs hittade vi massiva ljuscirklar dar vara avlidna nara och kara fanns. De var overallt omkring oss - vakade over oss. Jag vandrade omkring med en varme i brostet, kande mig lugn och lycklig. Vi tittade upp i cirklarna, och jag kunde se alla manniskorna som gjorde precis vad de alltid velat gora. Luften var fylld av skratt och karlek.

- Jenny! Jag har hittat din ljuscirkel, ropade nagon.

Jag var inte dod, men det var min framtida sadan. Den lag langst in i ett horn, och hon hukade sig for att se mig darinne.

- Alltsa, jag kan inte se nagonting, nagonting blockerar sikten.

Jag gick dit och tittade ner. Dar, i min ljuscirkel fanns en olburk - overfull med fimpar.

Nagon som kanner for att analysera?!

No comments: