Tuesday 8 July 2008

Alskade V

- Jenny?
- Ja, hjartat?
- Nar du vaxer lang, da kommer du bli en prinsessa!
- Jasa?
- Ja. En underbar prinsessa, och da ska jag sy en underbar klanning till dig.
- Ah, gulle du!
- Men du maste bli lika lang som pappa forst.
- Gor jag? Det var ju lite dumt, jag tror inte jag kommer vaxa mer, raring.
- Det gor inget, du ar ganska trevlig anda.
- Tack.

Senare, laggdags. Jag lutar mig over honom for att pussa honom godnatt, och han tar tag i en harslinga som fallit ner.

- Jenny?
- Ja?
- Du ser ut som en underbar prinsessa nu!

5 comments:

Hans-Barbro är vi! said...

Men...HALLÅ...detta verkar vara det charmigaste exemplaret av mansläkte någonsin?!

Jenny said...

Det kanske inte bara ar helt daligt att hans pappa ar mestadels franvarande...

Hans-Barbro är vi! said...

Nä - det ger helt klart utrymme för the Nanny att gosa ihop sig med husets praktexemplar ;-)

Jenny said...

Oh ja, och lara honom ett och annat framfor allt :D Han maste vara stark for att overleva i det har huset. Jag planerar pa att gifta bort honom nar han ar 5. Haha.

Lisa said...

Han har så rätt så, fast ändå fel. Du ÄR redan en prinsessa, honey! Kram L